CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

08 December 2010

Segumpal Awan Berbentuk Hati..

sedang aku duk termenung sorang kat ofis ni...cari ilham kononnyer..aku terpandang segumpal awan,,bila aku amati betul,,ia berbentuk hati...apakah makna semua itu?  cantik sekali dilatari langit biru..adakah hati aku secantik itu?..
yang aku tahu,,,hati aku di rundung kesepian..SEPI?? w/pun telah ada yang bertakhta di hati..tapi aku ttp SEPI..SUNYI..KOSONG..entah la aku pun xtau kenapa aku begini..walhal hubungan aku ngan Yang Maha Pencipta masih ttp utuh dan penuh penghayatan.apa lagi yg aku cari sebenarnya..adilkah aku melaluinya seorang diri..sekarang segumpal awan tadi sudah tiada bentuknya lagi....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...