CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

12 August 2011

Penatnyer...berborong

Adoiiii..penat smlm xhabis lagi.ptg semalam aku n en suami jalan-jalan kat Jalan TAR.tujuan aku g sana mmg nk cari tudung wat biz.ini slh satu side income aku yg agk masyukk.mcm2 pesen tudung sekarang.aku pun dah naik pening nk ikut trend skrg.pusing punya pusing..sdr2 duit dlm poket pun dah nipis.
Dah ler puasa.haus xyah ckp ler..kaki pun dah kejang..dah siap mkn,solat kami pulang ke rumah.mlm tu jgk aku duk packing tudung2 yg nk d pos ke kampung..kepala dah nyut..nyut..mata pun dah rabak..
Jam berapa ntah aku terlelap aka tdo dlm kepenatan.
Sblm tu aku dah mntak en.suami belikan lauk yg dah siap untuk sahur..kikiki..
Sedar2 tdo..terperanjat beruk aku. Masyaallah...dah kul 8.30pg..sahur xtau kemana.subuh pun subuh gajh.hahahaha..alarm clock aku bunyi..tp cam mana aku x sedar...ni baru side biz..dah letih mcm ni..macammana nk jadi biz woman...
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 comment:

  1. biz 2 biz jugak jangan sampai terleka sudahla ye... dah banyak yang saya nampak berlaku depan mata saya.. harap2 deeb x la mcm2 ye...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...